Salgs-, leverings- og abonnementsbetingelser for Easybutik.dk, en del af EC Sikring A/S

Gældende fra 20.05.20, – erstatter tidligere versioner.

Salgs-, leverings- og abonnementsbetingelser for Easybutik.dk, en del af EC Sikring A/S, Klakring Stationsvej 5E, 7130 Juelsminde, CVR-nr. 20556781, AIA-nr. 212:085, ISO-nr. DIC430QMS. Nærværende betingelser gælder for alle ydelser fra Easybutik.dk, medmindre andet skriftligt er accepteret af Easybutik.dk. Hvor der er forskel på betingelserne for forbrugere og erhvervsdrivende, er dette udtrykkeligt angivet i de enkelte bestemmelser.

Klik her for at gå til Abonnements betingelser i forbindelse med bestilling af alarm anlæg

Nedenstående salgs-, fortrydelses- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Easybutik.dk, Klakring Stationsvej 5e, 7130 Juelsminde, Telefon nr. (+45) 28291400, CVR nr. 20556781, E-mail: info@easybutik.dk

Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og Easybutik.dk

Det er ikke muligt at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en e-mail til info@easybutik.dk

Sådan handler du hos os.

På easybutik.dk kan du bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os på mail info@easybutik.dk

For at foretage et køb på easybutik.dk skal du igennem følgende trin:

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses- og betalingsmåde
4. Godkend vores handelsbetingelser
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

Dokumentation og vejledning.

Findes der produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra Easybutik.dk eller downloades på siden her. Ved nogle varer er der kun engelsk brugsanvisning, i disse tilfælde er det skrevet i varens information.

Ønskes yderligere oplysning eller rådgivning fra Easybutik.dk’s side, er denne af vejledende art.
Easybutik.dk sælger kun varer som opfylder EU’s krav til CE-mærkning.

Leveringstidspunkt og transport.

Levering af varer fra Easybutik.dk anses for sket, når køber har fået varen udleveret. Forsendelse af varer sker med PostNord eller GLS og efter gældende takster (alt efter størrelse og vægt på forsendelse). Levering af varer sker i Danmark ekskl. Grønland & Færørene.

Fragt omkostning.

GLS kr. 50,-    GRATIS ved køb over 500,- DKK.
PostNord kr. 50,- DKK.    GRATIS ved køb over 500,- DKK.

Levering via GLS/Postnord PakkeShop. GLS/Postnord leverer din pakke til et afhentningssted (pakkeshop) i nærheden af din bopæl eller en pakkeshop efter eget valg. Her henter du selv din pakke i den valgte pakkeshop, når det passer ind i din hverdag.
Husk at medbringe pakke nr. og gyldigt ID. (Du får en sms/mail fra GLS/Postnord, når pakken kan afhentes).

Leveringstid. 1-5 hverdage. Der tages forbehold for evt. forsinkelser pga. PostNord, GLS eller tredjepart, som er udenfor Easybutik.dk´s kontrol.

Risikoen for varer købt på Easybutik.dk overgår til køber på leveringstidspunktet.

Pris og betaling.

På easybutik.dk kan der betales med: MobilePay, Dankort, VISA, MasterCard, Visa Electron.
Der tages ikke gebyr ved betaling på easybutik.dk. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra easybutik.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter.
Priserne er dagspriser.
Når du handler med easybutik.dk indgås aftaler på dansk.

Klik her for at se vores Cookie politik.

Reklamation. 

HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN (reklamationsret)
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på Easybutik.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at vi laver en konkret vurdering af hvert enkel reklamation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

HVOR HURTIGT SKAL JEG REKLAMERE?

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en måned efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

VI REFUNDERER RIMELIGE FRAGTOMKOSTNINGER
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (dog max 50,- kr.) fragtomkostninger. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varen sendes til:

Easybutik.dk
Klakring Stationsvej 5e
7130 Juelsminde
Danmark

VI HAR BRUG FOR FØLGENDE INFORMATION, NÅR DU SENDER VAREN TIL OS

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger (max 50,- kr.).

HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Og en udfyldt returseddel. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. 

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen kan du følge den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. 

Fortrydelsesret. 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på easybutik.dk

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:
a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives enten på mail info@easybutik.dk eller telefon 28291400. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du på linket herunder:

Klik her for fortrydelsesformular.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

RETURNERING
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen indtil vi har modtaget den i hænde/retur.

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb som du har indbetalt til os tilbage. Vi gennemfører tilbagebetaling til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

I tilfælde af værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Du får kun refunderet ”standardleveringsomkostninger”, dvs. har du valgt ekstraomkostninger ved din levering, refunderes de ikke.

Ved et fortrudt køb, skal du selv betale fragten retur til Easybutik.dk

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Easybutik.dk
Klakring Stationsvej 5e
7130 Juelsminde
Danmark

HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Og en udfyldt returseddel. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

OBS.
Køber skal selv afholde de omkostninger der er forbundet med returnering af varerne.
Vi anbefaler derfor at varen sendes som “pakkepost” idet der så er mulighed for at spore pakken. F.eks. i det tilfælde at pakken/leverancen forsvinder for Post Danmark.
Ved “pakkepost” er der ydermere mulighed for erstatningskrav mod Post Danmark, hvis pakken skulle forsvinde/blive beskadiget.
Sendes pakken som “brev” er der ingen sporingsmulighed og ingen mulighed for erstatningskrav – hverken mod Post Danmark eller easybutik.dk.

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Klik her for fortrydelsesformular.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os hos Easybutik.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Easybutik.dk opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret præcis om, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Kundeoplysningerne bliver ikke transmitteret. Der videregives ikke oplysninger til tredjepart. Som registreret hos Easybutik.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Easybutik.dk via e-mail info@easybutik.dk.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mailadresse. E-mailadressen videregives ikke til tredjepart.

Følgende fra Easybutik.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig:

Indehaver, Webmaster og Dataansvarlige

Klage.

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@easybutik.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr ” 

Almindelige abonnementsbetingelser
for indbrudsalarmeringsanlæg og adgangskontrolanlæg.

Disse betingelser er gældende for dig som vælger et abonnement til alarm, købt igennem easybutik.dk. Abonnementet vil altid være styret af EC Sikring A/S

(Bemærk særligt vedrørende købte og leasede anlæg særbestemmelserne i § 15 og § 16.

Der er følgende muligheder for abonnement:

A–abn.:  Overvågning 24 timer i døgnet året rundt af en godkendt Kontrolcentral, tekniker beredskab samt vagtpatruljeberedskab. Diverse udkald,  herunder også Vagtudkald, afregnes pr. udkald samt efter timepris og reservedele/materialer.

B-abn.:   Som A-abn.  samt fri service excl.reservedele/materialer (undtagelser  se .§ 7. Vedligeholdelse). Fri vagtudkald (undtagelser se § 4.Alarmer).

C-abn.:   Som A-abn. , samt incl. årligt eftersyn.

D-abn.:   Som A-abn. + B.abn. + C-abn. samt incl. reservedele/materialer. (Undtagelser se § 4. og 7.)

E-abn.:    Som A-abn. Incl. fri batteriskift.

Reservedele/materialer derudover er excl. (Se § 7)

For alle abonnementer gælder nedennævnte abonnementsbetingelser:

1.  Ejendomsret.
Alarmsystemet med dertil monteret udstyr tilhører EC Sikring A/S. EC Sikring A/S skal altid have adgang til det pågældende sikringssted.
EC Sikring A/S  kan ved misligholdelse af betalingsbetingelserne nedtage anlægget for abonnentens regning. Dersom abonnenten ikke selv ejer bygningerne, hvor alarmanlægget monteres, forpligter abonnenten sig til at informere udlejer om dette forhold.

2.  Signaloverføring.
For tilslutning til telefonnettet gælder telefonselskabets vilkår og takster, som abonnenten må opfylde.
Såfremt telefonselskabet kræver ændring i signaloverføringen eller den udførte telefoninstallation, skal udgifter vedrørende denne ændring afholdes af abonnenten.
EC Sikring A/S påtager sig intet ansvar for fejl ved signaloverføringen, teletrafikken eller enhver form for forbrug vedrørende signaloverføringen.

3.  Nøgleboks.
Til brug ved udrykning skal af abonnenten deponeres nøgler i nøgleboks, der af EC Sikring A/S monteres på alarmadressen. Der skal deponeres et antal nøgler der sikrer, at EC Sikring A/S har adgang til alarmadressen i overensstemmelse med den aftalte forholdsordre. EC Sikring A/S har intet ansvar for de deponerede nøgler. Ved ændringer af låse skal abonnenten rekvirere EC Sikring A/S til deponering af de nye nøgler i nøgleboksen. Denne ydelse er ikke  indeholdt i abonnementet og betales særskilt af abonnenten.
Nøgleskuffen med tilhørende låseanordning er EC Sikring A/S ´s ejendom.

4.  Alarmer.
Alarmer opstået ved forkert betjening af abonnenten omfattes af abonnementet. Det er dog en betingelse herfor, at fejlalarmen meldes til kontrolcentralen, og at denne melding indgår, inden kontrolcentralen har afsendt vagtmandskab. ( ca. 1 min.), idet der i modsat fald vil ske fakturering for udrykningen.
Ved falske alarmer, som skyldes fejl forårsaget af abonnenten, er EC Sikring A/S berettiget til at føre udrykning af nævnte art i regning. Sådanne fejl  kan opstå f.eks. ved brug af ventilation eller ved ophængning af julepynt, skilte og lignende.
Alarmer forårsaget af elektrisk uvejr samt strømsvigt omfattes ikke af abonnementet.
Udrykning til alarmer opstået som følge af insekter i eller på detektorerne (f.eks. spind med edderkopper ) kan efter EC Sikring A/S´s skøn faktureres kunden.

5.  Betalingsforhold.
De aftalte abonnementspriser gælder for en helårsperiode regnet fra henholdsvis d. 1. januar til d.  31. december eller  fra d. 1. april til d. 31. marts eller fra d. 1. juli til d. 30. juni eller d. 1. oktober til d. 30. september.
Abonnementet opkræves forud og skal være betalt ved periodens ikrafttræden.
Ved tegning af abonnement midt i en abonnementsperiode vil der alene for den resterende del af denne blive opkrævet en forholdsmæssig del af den for perioden gældende abonnementspris.
EC Sikring A/S kan uden varsel regulere abonnementsprisen forud for en ny abonnementsperiode.
Hvis en af EC Sikring A/S fremsendt opkrævning ikke er betalt inden 30 dage regnet fra opkrævnings dato, bortfalder de forpligtigelser EC Sikring A/S har i henhold til nærværende abonnements kontrakt automatisk.
Det er EC Sikring A/S uvedkommende, hvorvidt en opkrævning er modtaget.
Såfremt en af EC Sikring A/S fremsendte opkrævning ikke er betalt inden 30 dage regnet fra opkrævnings- dato, er EC Sikring A/S berettiget til straks at ophæve nærværende kontrakt.
Såfremt betaling ikke har fundet sted som anført inden 30 dage, er EC Sikring A/S berettiget til straks at standse overvågning fra kontrolcentralen, ligesom enhver forpligtelse i henhold til nærværende kontrakt ophører, ligesom EC Sikring A/S kan afhente det komplette sikrings anlæg og dets komponenter, uanset om abonnenten er underrettet desangående.

6.  Ejerskifte.
Abonnenten er berettiget  til ved overdragelse af sikrede lokaler at lade den nye ejer/ indehaver efter forud indhentet, skriftlig godkendelse hos EC Sikring A/S indtræde i abonnementet. Den hidtidige abonnent frigøres herved for forpligtelser ifølge nærværende kontrakt, når den nye abonnementskontrakt er underskrevet og trådt i kraft. Ved salg af ejendom er det abonnentens pligt at oplyse de nye ejere, at anlægget tilhører EC Sikring A/S samt at udarbejdelse af ny forholdsordre samt omprogrammering af anlægget afregnes efter timer og materialer og er for de nye ejers regning.

7.  Vedligeholdelse.
Reparationer og ændringer på alarmsystemet må alene udføres af EC Sikring A/S eller EC Sikring A/S´s autoriserede reparatør.
Reparationer foretages inden for normal arbejdstid. Omkostninger ved reparationer og forgæves fejlfinding på alarmsystemet, der er forårsaget af fejl i de af teleselskaberne leverede dele, er ikke omfattet af abonnementsvederlaget og betales af abonnenten.
EC Sikring A/S er til enhver tid berettiget til at få adgang til alarmsystemet og at foretage ændringer i dette.
Reparationer, som skyldes ombygninger hos  abonnenter o.l., sker  for abonnentens regning.
Reparation eller udskiftning af åbningskontakter som følge af ændringer i døre og vinduer p.g.a. bygningsforskydninger eller dårlig vedligeholdelse sker for abonnentens regning.
Abonnenten er ansvarlig for, at alarmsystemet er dækket af forsikring, og at reparation, omfattet af sådan forsikring udføres af EC Sikring A/S  for abonnentens regning. Sådanne reparationer omfatter bl. a. fejl som følge af overspænding på forsyningsnettet / telefonnettet, strømsvigt, lynnedslag, brand, hærværk, overlast på alarmsystemet o. lign.. Ovenstående gælder også i garantiperioden.
Alle reparationer og udskiftninger af glasbrudsfolier sker for abonnentens regning.

8.  Produktansvar for EC Sikring A/S.
EC Sikring A/S er kun ansvarlig i det omfang, det kan godtgøres fra abonnentens side, at der foreligger culpa fra EC Sikring A/S´s side for så vidt angår de forpligtelser, som firmaet måtte have i medfør af nærværende abonnementskontrakt. EC Sikring A/S hæfter dog ikke for tab ved skade, som abonnenten kan sikre sig dækning for ved tegning af skadeforsikring i et forsikringsselskab.
I tilfælde af force majeure, hvortil regnes bl. a. lock-out, brand, sneskader, kabelfejl eller hændelige ulykker, er EC Sikring A/S ikke forpligtet til at yde nogen reduktion, selvom forbindelsen måtte være afbrudt i kortere eller længere tid.
EC Sikring A/S hæfter aldrig for driftstab, tidstab, avancetab eller lignende indirekte eller afledte tab.
EC Sikring A/S påtager sig intet erstatningsansvar for afsavn af nogen art og ulemper foranlediget ved fejl og forstyrrelser i anlægget.
EC Sikring A/S dækker ikke ansvar som følge af, at alarmanlæggene ikke virker efter deres hensigt, med mindre der konstateres fejl i anlæggenes komponenter eller anlæggenes montering og at disse fejl er årsagen til anlæggenes svigten. Såfremt kunden selv er årsag til alarmanlæggets svigten, eksempelvis i form af tildækning eller lignende, er EC Sikring A/S uden ansvar for følgevirkningerne heraf.
Ansvar for EC Sikring A/S efter nærværende bestemmelse er begrænset, således at erstatning i intet tilfælde kan overstige kr.  2.  mill. – personskade dog kr. 5.  mill.

9.  Opsigelsesbestemmelser.
Ved køb af 1. års abonnement og/eller SIM kort. Vil man efter endt periode blive kontaktet af EC Sikring A/S, med forespørgsel om en evt. forlængelse. I tilfælde af forlængelse af abonnement, vil EC Sikring A/S sende regning ud, som kan tilmeldes betalings service. Så frem af man vælger dette, vil der herefter være en opsigelses periode på løbende måned + en måned.
Abonneret anlæg: Ved abonnementets ophør,  nedtager  EC Sikring A/S det komplette sikringsanlæg og der tilhørende komponenter samt alarmskilte, nøgleboks, låse samt telefonsender ID chip o.l.. Nedtagningen af alarmanlægget sker for abonnentens regning.
Købte og leasede anlæg: Ved abonnementets ophør,  nedtager EC Sikring A/S  alarmskilte, nøgleboks, låse samt telefonsender ID chip o.l. Nedtagningen af alarmanlægget sker for abonnentens regning.

10.  Fortrydelsesret.
Efter kapitel 4 i lov nr. 451 af 9. juni 2004 om visse forbrugeraftaler, har en ikke erhvervsdrivende abonnent fortrydelsesret. Fortrydelsesretten gøres skriftligt gældende inden 14 dage efter at aftalen er indgået, og der er ikke mulighed for at fortryde aftalen, hvis alarmen er påbegyndt installeret.

11.  Instruktion.
Der henvises til den til abonnenten udleverede skriftlige instruktion, som abonnenten bekræfter at have modtaget, og abonnenten er gjort udtrykkelig opmærksom på, at enhver form for ansvar bortfalder for EC Sikring A/S, såfremt instruktionen ikke overholdes nøje.
EC Sikring A/S har gjort abonnenten opmærksom på, at uanset hvor omhyggelig man er ved udarbejdelse af alarm- og adgangs- kontrolanlæg, vil det være umuligt fuldt ud at sikre sig imod professionelle tyve, brud på kabler og telefonanlæg m.m., og abonnenten er således gjort bekendt med, at uanset anlæggets omfang, vil der alligevel til enhver tid for abonnenten være en risiko, som abonnenten må affinde sig med uden at kunne gøre krav gældende overfor EC Sikring A/S.

12.  Telefonforbindelse.
Anlæg med telefonopkobling til alarmcentralen kræver, at telefonforbindelsen kun anvendes til samtaler og alarm overvågning.
EC Sikring A/S fralægger sig alt ansvar, hvis det efter kontraktens indgåelse bliver valgt anden teleoperatør oprettet af digitale tjenester og lignende, f.eks. ISDN, Duet svar, viderestillinger, IP Telefoni, GSM sendere o.s.v. Disse ting kan medføre, at anlægget ikke kan kommunikere med kontrolcentralen. Hvis dette opstår, vil kunden blive faktureret for medgået tid og udkald som følge af fejlen. Opstår der fejl vedrørende den af kunden valgte overførselsforbindelse af enhver art, er det alene kunden der har ansvaret, herunder for forbrug.
Da EC Sikring A/S ikke påtager sig noget ansvar for forbrug, anbefaler man specielt i forbindelse med anvendelse af GSM sendere, at der indsættes et max. forbrug på f.eks. kr. 300,00  pr. måned.
HUSK at ændre denne bestemmelse således det kommer til at gælde alt – eksempelvis også IP telefoni m.v.

13.  Aftaler.
Enhver aftale mellem parterne skal for at være gyldig, være indgået skriftligt.

14.  Kontraktændring/abonnementsændring.
Disse abonnementsvillkår kan ændres med 3 måneders varsel, og ligeledes kan indgåede skriftlige aftaler ændres med 3 måneders varsel.

15.  Særligt vedrørende købte anlæg.

Alarmsystemet tilhører efter afsluttet betaling – med undtagelse af telefonsenderens programchip, nøgleboks, låsen og alarmskilte – kunden. Indtil anlægget er fuldt betalt, tilhører det EC Sikring A/S og kan ved misligholdelse af betaling, nedtages for købers regning. Dersom køber ikke selv ejer bygningen, hvor alarmanlægget monteres forpligter køber sig til at informere udlejer om dette forhold.
Udover det ovenfor anførte, er alle almindelig abonnementsbetingelser anført ovenfor i forbindelse med nærværende bestemmelse, gældende uændret på samme måde som for abonnerede alarmanlæg.

16.  Anlæg købt på kredit.
Ved salg på kredit tages fuldt ejendomsforbehold i henhold itl lov om kreditaftaler lov nr. 398 af 13. juni 1990, indtil samtlige ydelser incl. eventuelle renter og gebyrer er betalt.
Ud over det ovenfor anførte, er alle almindelige abonnementsbetingelser anført ovenfor i forbindelse med nærværende bestemmelse gældende uændret, på samme måde som for abonnerede alarmanlæg.